Pomoc zdalna

Pomoc zdalna

Korzystając ze AnyDesk, nasi pracownicy są w stanie zdalnie rozwiązać praktycznie wszystkie Państwa problemy związane z oprogramowaniem i systemem operacyjnym. Dzięki temu można zobaczyć jak wygląda zgłaszana przez Państwa sytuacja, bezpośrednio na Państwa komputerze.

jak to działa?

Pomoc zdalna nawiązywana jest na życzenie klienta przy pomocy programu AnyDesk i polega na udostępnieniu podglądu ekranu Państwa komputera jednemu z naszych pracowników. Co ważne, opisane czynności mogą być wykonywane wyłącznie za Państwa wiedzą i zgodą, a działania serwisanta są widoczne na Państwa monitorze.

Jak skorzystać z pomocy zdalnej?

  1. Pobrać probram AnyDesk.
  2. Uruchom program AnyDesk.
  3. Po uruchomieniu programu wyświetli się okno z Twoim Adres AnyDesk
  4. Następnie podaj konsultantowi swoj Adres AnyDesk, który za jego pomocą połączy się zdalnie z Państwa komputerem
  5. Potwierdzić swoją zgodę naciskając przycisk Zezwól